gillar inte vampyrer

bla bla bla
tja everyone! :)

Vi presenterade miss Stina förut här i bloggen, men jag känner inte att jag orkar dra en om mig själv just nu- får se om det kommer. Ottan som skriver i alla fall.

Idag har jag varit och ridit. Galopperade all the way som en cowboy det var helt crazy! borde ställa upp i OS i.. cowboy-imitation?

Mer idag då. Jo jag har byggt på mina muskler, inte för att det behövs men bara som tidsfödriv typ. Sett alla olika program som går på tv och superduper snabbt städat mitt rum
Kollat på Twiligt för andra gången för att försöka förstå varför alla är så galna, men hittade ej någon direkt tjusning denna gång heller!

Allt för mig denna gång och eftersom det nyss har varit jul så slänger jag in en bild på fisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0