Hahah - Frida

MEn yoo! Jag ser just att Elina har försökt skriva 2 inlägg till bloggenn... men hon har inte lyckats!
HAHA hon sug! hon vet säkert inte ens hur man gör!!

Gårdagen var helt OK! =D jag var hemma med sofia med vårat främmande medmera! det var ritkigt mysigt.. vi käkade, bada tunna! sen for jag och sofia till någon fest, men det var typ 3 st där så jag stack igen! =) jag fick skjuss av ante hem och det var dags för smälla raketer! =D pappa hade slösat över 1000 kr på raketer.. han hade köpt 4 as stora boxar som höll på i typ 1 och en halv minut! DET var RIKTIGT vackert ! ;) sen lekte vi norsk karaoke och massa annat roligt..
men har ni haft en bra nyårs?!









Kommentarer
Postat av: Anonym

ni borde göra olika kategorier med era namn, så man senare kan välja en person och bara läsa det den skrivit, kul att ha sen!

2009-01-04 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0